ویدئو معرفی انواع لوله‌های زهکش

همانطور که پیشتر در صفحه لوله زهکش توضیح داده شد این لوله‌ها بمنظور کشیدن آب زیر زمینهای چمن، زمینهای کشاورزی، فنداسیون ساختمانها در مناطقی که سطح آب زیر زمینی بالاست مورد استفاده قرار می گیرند. در ویدیو معرفی لوله‌های زهکش ما سعی کرده ایم شما را بیشتر با کاربردهای این لوله آشنا کنیم.

انواع مختلفی از لوله‌های لترال یا باربارکان در کشاورزی، ساخت و ساز و صنایع مختلف استفاده می شود شامل پلی اتیلنی دوجداره، تحت فشار، پی وی سی، پلی پروپیلن، فلزی و بتنی. در ادامه با ویدئو معرفی انواع لوله‌های زهکش در در خدمت شما خواهیم بود.

این فیلم به زبان انگلیسی بوده لیکن در ادامه ما به ترجمه مواردی که در ویدئو لوله زهکش مطرح می شود خواهیم پرداخت.

مردم از کارشناسان می پرسند که تفاوت ضخامت لوله‌های زهکش دوجداره با زرد رنگ در چیست؟

دقیق ترین تفاوت ضخامت لوله های زهکش دوجداره در هنگام برش بصورت اینلتی (عرضی) که همانطور که می بینید لایه داخلی زرد رنگ و بیرونی آبی رنگ است. در حقیقت تکجداره بودن لوله‌های زرد رنگ در مقابل دوجداره بودن لوله کاروگیت زهکشی اساسی ترین تفاوت آنهاست.

خب مزیت لوله‌های دوجداره زهکشی چیست؟

بیشتر کشاورزان از له شدن لوله زهکش زرد رنگ شکایت دارند که علت آن ضخامت کم دیواره این لوله ها در سطح مقطع یک اینچ است درحالیکه لوله های زهکش دوجداره مقاومت مکانیکی بالایی در برابر فشار نیز دارند.

لوله‌های زردرنگ زهکشی بیشتر از جنس پی وی سی بوده درحالیکه میتواند از لوله کاروگیت دوجداره برای زهکشی نیز استفاده نمود. همچنین پایپ های زردرنگ را بوسیله دستگاه های مخصوص باید سوراخکاری نمود درحالیکه لوله های دوجداره را می توان بصورت دستی هم سوراخکاری کرد.

امیدواریم با پخش این فیم کوتاه توانسته باشیم تا حدی شما را با مزایای انواع لوله‌های سوراخدار که جهت زهکشی مورد استفاده قرار می گیرند آشنا کرده باشیم. چنانچه سوالی در این زمینه دارید با همکاران من در واحد مهندسی تماس بگیرید و یا به صفحه لوله زکشی شرکت سازآب بروید و مطالب آن را با دقت مطالعه فرمائید.

اگر از ویدیو معرفی لوله‌های زهکش برایتان کاربردی بوده پیشنهاد می کنم حتما فیلم معرفی انواع لوله های زهکش و کاربرد آنها را تماشا کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *